mandag 28. mars 2011

Ett siste snøsukk

I dag tidlig, når jeg kom ut døren, så jeg at det lå det ett aldri så tynt lag med snø på bakken. Jeg måtte smile litt for meg selv da jeg tenkte at dette må jo være vinterens desperate forsøk på å holde igjen :o)
Strålende sol, og små nydelige snøfnugg spredt utover, bare for snart å smelte og forsvinne ned i gresset. Selv om jeg nå er lei av vinter og snø syns jeg dette var søtt. Nå er på tide å legge vinteren bak seg for denne gang, men det var ett godt forsøk på å få bli kjære snø :o)

2 kommentarer:

  1. Det hørtes herlig ut! Her hvor jeg bor har det snødd i over en uke, og det er i allefall en halvmeter med snø bare på verandaen! Lenge til våren kommer hit til meg enda ;-)

    SvarSlett
  2. Jeg snakket nok for tidlig, for i dag har det gjort mer enn å sukke... Snøen klamrer seg fast med krampetak. Det er + 1 grad ute, og det laver ned med snø! Vel, med disse temperaturer, og solen som bare er en liten sky unna, varer nok ikke denne snøen så lenge :o)

    SvarSlett