torsdag 17. mars 2011

En liten opprydning

Bakdelen med hobby er all ryddingen man må gjøre. Jeg har ett stort hobbyrom hvor jeg boltrer meg i glass og papir, og det er jo mye artigere å være kreativ enn å rydde og vaske!
Stadig vekk må jeg ta ett skikkelig skippertak for å finne tilbake til arbeidsbenker og verktøy.
Etter dager med kreativt humør må jeg nå ta en skikkelig runde og kaste, rydde vekk, putte bort, finne nye plasser, flere hyller og få det fint og oversiktlig igjen.

I løpet av helgen er planen og ha ett skinnende rent hobbyrom så jeg igjen kan starte på blanke bord. Joda, etter bare noen dager flyter det av papir igjen, men nå flyter det av alt.
Jeg kommer også til å ta en opprydning i smykkene mine, og da kan det være det kommer noen godsaker på tilbud i eplabutikken min. Følg med på hva som dukker opp etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar