onsdag 30. juli 2014

Sommerprosjekt

Noen ganger får jeg en slående lyst til å gjøre ting jeg egentlig ikke kan så godt :)

Ofte blir det å strikke noe, men det blir ALLTID misslykka, men det hender jeg glemmer det etter noen år og prøver igjen.

I år derimot er det hekling det går i. Jeg så en brikke i en butikk jeg fikk lyst å hekle i løper i stedet, og med enkle masker får jeg nok til det meste. Kanten derimot er jeg ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre ennå.



Jeg kan gjøre det på en måte jeg vet jeg får til, men det blir ikke så veldig pent, eller jeg kan begi meg ut på ukjente veier å se om jeg får til det... Vel, det får tiden vise. Enn så lenge har jeg litt igjen på lengden,  så har jeg en enkel kant først og SÅ må jeg bestemme meg ;)

Vel, om du heller vil se noe jeg kan så titt innom smykkedama.no :)))

1 kommentar:

  1. Så langt syns jeg det er veldig flott! :) Jeg er ingen hekleekspert selv, så jeg overlater seg til internett og google for å finne inspirasjon og brukerveiledning. :D

    SvarSlett