torsdag 26. april 2012

Lenge siden sist

Nå er det lenge siden jeg har hatt tid til å stikke hodet innom bloggen min... Jeg har i grunn ikke tid nå heller, men jeg tar meg noen minutter til å hilse på :)

Jeg vil først si at det er noe galt med mitt tastatur, så om bokstaven b mangler i noen ord er det fordi den knappen har hengt seg opp, og derfor ikke alltid virker...

De siste 3 dagene jeg har lirket til meg en time av og til på hobbyrommet, og har laget noen nye smykker. Denne gangen le det igjen hjerter, men ikke de lange smale, eller små søte. Det er disse hjertene jeg selger mest av





Jeg har også laget rødt hjerte, en nydelig farve jeg ikke helt vet hva heter, limegrønt uten sort med flere. Den lekre farven jeg ikke helt vet hva heter skal jeg ta ilde av etterhver og legge ut. En slags lillaburgunderbrun??? Jeg vet ikke, hihi...

Det jeg vet er at sist jeg lagde 2 hjerter i den farven ble de borte før jeg rakk å blunke :)

Jeg har også laget en nydelig rødt armbån, ett limegrønt og ett av den farven jeg ikke helt vet hva heter. Disse har jeg ikke montert ennå, så bilde må komme senere.

Ha en god dag, jeg skal snart legge meg og håpe forkjølelsen slipper taket.

6 kommentarer:

  1. Som jeg sa, verdens vakreste smykker, har forstått at det tar sin tid å lage smykkene, men så blir de unike også. Så flott med det sorte inni glasset, da blir det ennå mer unikt.

    Meget dyktig er du

    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  2. Herlig! Det nederste der er helt meg :) Du er så flink!

    Kos deg i kveld! Klemmen

    SvarSlett
  3. Takk for hilsen på bloggen min, Marianne!
    Du lager så mye nydelig.
    Ringen du laget har jeg med til Spania, ja.
    Den bruker jeg mye når jeg skal pynte meg litt.
    Klem fra Torunn

    SvarSlett
  4. Nydelige smykker, falt for det blåe hjertesmykket :)
    God helg
    Monika

    SvarSlett
  5. Hjertene dine er så flotte! Og lekre bilder bilder med disse dråpene rundt. Ønsker deg en flott helg! Klem

    SvarSlett
  6. Så mange fine hjerter! Det hvite med svarte streker var ekstra fint syns jeg;) Gleder meg til å se hjerte med fargen du ikke vet hva heter. Kanskje du kan finne opp et festlig navn til den;)

    God helg!

    SvarSlett